Πιο γνωστό έγινε με την ονομασία Bren Carrier λόγω του ότι ήταν εξοπλισμένο με ένα ελαφρύ πολυβόλο Bren στη θέση του συνοδηγού. Σχεδιασμένο από την Vickers-Armstrong η τελική του μορφή μπήκε σε παραγωγή το 1940. Χρησιμοποιήθηκε ευρέως από τον Αγγλικό στρατό κυρίως στην μεταφορά προσωπικού και εφοδίων υποστηρίζοντας το πυροβολικό ή ως κινητό πολυβολείο. Έχοντας κατασκευαστεί περίπου 113.000 οχήματα έως το 1960, το Bren Carrier είναι το περισσότερο παραγμένο τεθωρακισμένο.
To Universal Bren Carrier αποτέλεσαν τα πρώτα ερπυστριοφόρα τεθωρακισμένα οχήματα, τα οποία υπηρέτησαν και πολέμησαν με τις ελληνικές δυνάμεις από το 1941 έως το 1949. Από τα περίπου 100 οχήματα που παραλήφθηκαν δεν σώζεται κανένα σε μουσείο ή μονάδα του Ελληνικού Στρατού, καθώς όλα καταστράφηκαν στις αρχές του 50, όταν άρχισε ο εφοδιασμός με υλικό αμερικανικής προέλευσης. Το όχημα Universal Bren Carrier MKII του ΣΔΙΟ, που αποκαταστάθηκε με πολύ κόπο και έξοδα από ένα όχημα που βρέθηκε στην Αγγλία, ανήκει στον Κ. Κωνσταντίνο Φάρο, τον επί χρόνια πρόεδρο του συλλόγου και ιδρυτή του σπουδαίου μουσείου που είναι αφιερωμένο στο Εκστρατευτικό Σώμα της Ελλάδας στην Κορέα (ΕΚ.Σ.Ε.) στα βυτιναιϊκα του Πύργου Ηλείας.
Βάρος: 3,75 τόνοι
Μήκος: 3,65 μέτρα
Πλάτος: 2,06 μέτρα
Ύψος: 1,57 μέτρα
Πλήρωμα: 3
Oπλισμός: Bren light machine gun, Boys antitank riffle, όλμοι
Κινητήρας: Ford V8, Βενζίνη, 85hp