To Daimler Scout Car, γνωστό και ως Dingo (έχοντας δανειστεί το όνομα του αυστραλιανού άγριου σκύλου) ήταν ένα ταχύ ελαφρύ αναγνωριστικό με κίνηση και στους 4 τροχούς. Το όχημα σχεδιάστηκε από την BSA έχοντας κερδίσει τον διαγωνισμό για ένα ελαφρύ αναγνωριστικό όχημα σύμφωνα με τις ανάγκες του αγγλικού στρατού. Η παραγωγή του ανατέθηκε στην Daimler που άνηκε στον όμιλο επιχειρήσεων της BSA.
Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του Dingo είναι το κιβώτιο ταχυτήτων με προεπιλογή και ο υδραυλικός δίσκος που του έδινε την δυνατότητα να έχει 5 ταχύτητες και στις δύο κατευθύνσεις. Η θωράκισή του αποτελούταν από ατσάλι 30 χιλ. μπροστά και λεπτότερου στα πλαϊνά ενώ δεν έφερε ανταλλακτικό τροχό διότι τα ελαστικά του ήταν ran-flat.
Η περιστροφική θέση πίσω διαγωνίως του οδηγού έδινε την επιλογή στον δεύτερο του πληρώματος να χειριστεί τον ασύρματο (συνήθως No. 19 wireless set) ή το ελαφρύ πολυβόλο Bren όταν απαιτούταν.
Οχήματα αυτού του τύπου (από τα 6.626 που κατασκευάστηκαν την περίοδο 1939-1945) χρησιμοποιήθηκαν από τον Ελληνικό Στρατό (1942-1952). Το συγκεκριμένο όχημα είναι το μοναδικό που υπάρχει στην Ελλάδα και φέρει τα διακριτικά της 1ης Ταξιαρχίας που έλαβε μέρος στη Μάχη του Ελ Αλαμέιν. Και αυτό στεγάζεται στο Μουσείο Ελληνικού Εκστρατευτικού Σώματος στον Πύργο Ηλείας.
Βάρος: 3 τόνοι
Μήκος: 3,18 μέτρα
Πλάτος: 1,715 μέτρα
Ύψος: 1,50 μέτρα
Πλήρωμα: 2
Oπλισμός: Bren light machine gun, Boys antitank riffle, όλμοι
θωράκιση: 30χιλ. εμπρός, 12χιλ. πλαϊνά
Κινητήρας: Daimler, Βενζίνη, 2,500cc, 55hp